Support

Lugn! Vi hjälper dig.

Om något går snett så finns vi såklart till för att hjälpa dig och svara på frågor kring våra tjänster. När du är vår kund finns vi även till för att rekommendera funktioner i era system och ägna oss åt din personliga rådgivning. Är det något på tok eller något du undrar över?

Är ni ägda av någon operatör?

Nej, Tacerto är helt fristående och oberoende. Vi använder oss däremot av Telenors utmärkta nät som våra kunder får full access till.

Vem kan bli kund?

Tacerto är specialiserad på telefoni för företag. Du behöver bara ha ett svenskt organisationsnummer så är du välkommen att bli kund hos oss.

Kan jag flytta med mitt nummer till Tacerto?

Självklart går det att göra hos oss. Vi hjälper dig med det när du beställer ett abonnemang hos oss. Du kan också välja ett nytt nummer om du föredrar det

Kan jag få allt på en och samma faktura?

Ja, hos Tacerto får du alla företagets abonnemang på en och samma digitala faktura. Vi kan specificera den med namn på respektive person och nummer.

Kan man ändra datamängd i företagsabonnemangen?

Du kan enkelt byta datanivå såväl uppåt som nedåt från månad till månad.

Erbjuder ni fri telefoni inom EU?

Ja, ditt fastpris gäller även när du reser och ringer, skickar SMS eller använder data i ett annat EU land. För övriga världen har vi dygns-/veckopass så att du kan ringa och surfa i hela världen oavsett destination.

Detta är Joel.

Vi finns här för dig när du behöver oss. Oavsett om det är Joel eller någon av oss andra som svarar lovar vi dig att du får bästa möjliga support för att enkelt vara tillbaka på banan igen.

KONTAKTA OSS PÅ SUPPORT@TACERTO.SE
Du kan även nå oss på 0522 – 441 100
 

Vår support är öppen måndag – fredag mellan 08-17
Avvikande öppettider kan förekomma i samband med helgdagar.

Undrar du något annat?

Vi växer tillsammans.

Om du önskar att vi ringer upp dig vänligen fyll i ditt telefonnummer ovan