Support

Support

Vi finns tillgängliga

Om något går snett…

Så finns vi såklart till för att hjälpa dig och svara på frågor kring våra kommunikationssystem och IT-tjänster. När du är vår kund finns vi även till för att rekommendera funktioner i era system och ägna oss åt din personliga rådgivning.

Är det något på tok eller något du undrar över?
Skriv till oss på vi@tacerto.se

Vanliga frågor

Är ni ägda av någon operatör?

Nej, Tacerto är helt fristående och oberoende. Vi använder oss däremot av Telenors utmärkta nät som våra kunder får full access till.

Vem kan bli kund?

Tacerto är specialiserad på telefoni för företag. Du behöver bara ha ett svenskt organisationsnummer så är du välkommen att bli kund hos oss.

Kan jag flytta med mitt nummer till Tacerto?

Självklart går det att göra hos oss. Vi hjälper dig med det när du beställer ett abonnemang hos oss. Du kan också välja ett nytt nummer om du föredrar det.

Kan jag få en samlingsfaktura?

Ja, hos Tacerto får du alla företagets abonnemang på en och samma digitala faktura. Vi kan specificera den med namn på respektive person och nummer.

Kan man ändra datamängd?

Du kan enkelt byta datanivå såväl uppåt som nedåt från månad till månad.

Fri telefoni inom EU?

Ja, ditt fastpris gäller även när du reser och ringer, skickar SMS eller använder data i ett annat EU land. För övriga världen har vi dygns-/veckopass så att du kan ringa och surfa i hela världen oavsett destination.